Tagintézmény igazgató helyettes álláshirdetés
A Baross Imre Artista- és Előadó-művészeti Akadémia Szakgimnázium, Gimnázium, Technikum és Alapfokú Művészeti Iskola pályázatot hirdet
tanügyi tagintézmény-igazgató helyettes
munkakör betöltésére.
A munkaviszony időtartama:
határozatlan idejű köznevelési foglalkoztatotti jogviszony, pedagógus munkakörben, határozott idejű tagintézmény-igazgató helyettes megbízás
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Az Artista- és Előadó-művészeti Akadémia oktOpus Multimédia Intézet Tagintézménye (1067 Budapest, Csengery utca 68).
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Fő feladata, az újjá szerveződő tagintézmény szervezetfejlesztése, oktatási, tanügyi munkájának koordinálása, az oktatásra vonatkozó jogszabályok érvényesítése, helyi programok kidolgozása. Felelős az oktatás tartalmi és módszertani mozzanatainak tervezéséért, megvalósításáért. Felelős a középiskolai közismereti oktatás szervezéséért, dokumentálásáért és adminisztrációs teendőinek ellátásáért.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a pedagógusok életpályájáról szóló 2023. évi LII. tv. (Púétv.) rendelkezései az irányadók, illetve magán fenntartású intézményként megállapodás szerint.
Pályázati feltételek:
- Felsőfokú pedagógus végzettség,
- középfokú oktatásban, szakmai oktatásban, szakképzésben szerzett gyakorlat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete, KIR, KRÉTA rendszerek ismerete és gyakorlati alkalmazása,
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség és egészségügyi alkalmasság,
- Büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt, amely a köznevelési foglalkoztatotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- oktatási vezetőként, igazgatóhelyettesként szerzett tapasztalat,
- szervezetfejlesztési tapasztalat
- magas szintű vezetői kompetenciák, a tanügyigazgatás, szakképzés és felnőttoktatás szakterületekre vonatkozó ismeret,
- jártasság az elektronikus statisztikai és nyilvántartórendszerek kezelésében,
- munkaügyi, tanügyigazgatási és közigazgatási tájékozottság,
- általános vezetői kompetenciák, továbbá együttműködési készség, rugalmasság, precizitás, nagy teherbírás, jó kommunikációs készség, kreativitás, nyitottság, empátia.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Motivációs levél,
- Az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét igazoló okmányok másolata,
- A pályázó által aláírt nyilatkozat arról, hogy hozzájárul személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez, sokszorosításához és továbbításához, valamint sikeres pályázat esetén adatainak nyilvántartásához,
- Fényképes szakmai önéletrajz,
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata a büntetlen előélet valamint annak igazolására, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkoztatástól való eltiltás vagy büntetőeljárás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé (alkalmazás esetén kérjük az eredeti hatósági bizonyítványt leadni), vagy az igénylés igazolása.
A munkakör betöltésének lehetséges időpontja:
2024. augusztus 26.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. július 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Kovács Gábor Dénes főigazgató részére az info@biak.hu e-mail-címen keresztül.
A pályázat elbírálásának módja: Az állás betöltéséről a beérkezett pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján személyes meghallgatásra kerül sor. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. augusztus 8.